W poniższej pracy przeprowadzono ocenę skuteczności wytłumienia krążników z użyciem
analizy modalnej. Pokazano że tłumienie modalne ma bezpośredni związek z tłumieniem
rzeczywistym struktury. Analizę modalna przeprowadzono dla siedmiu krążników z czego sześć
posiadało dodatkowe elementy tłumiące. Uśrednione wartości tłumienia modalnego tych
modyfikowanych krążników zostały porównane do krążnika referencyjnego.
REFERENCJE(2)
1.
HORSTMEIER R. Zur Schallemission von Gurtförderanlagen, praca doktorska, Uniwersytet w Hanowerze, 1981.
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.